9.Foto-prezent?

Od dłuższego czasu myślałam nad zrobieniem albumu, gdzie wkleiłabym zdjęcia z najpiękniejszych wakacji w moim życiu. Kupiłam album, zaczęłam zbierać zdjęcia, ale... Brakło czasu. Życie studenta wcale nie jest takie kolorowe, dlatego mój pomysł musiałam odsunąć na bok. Któregoś dnia natrafiłam na stronę http://www.saal-digital.pl/. W swojej ofercie mają przepiękne fotoksiążki, kalendarze, plakaty, fotozeszyty... Zaczęłam się zastanawiać, czy fotoksiążka nie byłaby dobrym pomysłem.. I tak  oto dostałam fotoksiążkę do testowania!

Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Książka jest naprawdę świetnej jakości. Okładka jest bardzo gruba, mocna i trwała. Jakościowo porównywalna do naprawdę drogiej encyklopedii. Kartki w książce są sztywne, grube, a zdjęcia genialne. Nie osiągnęłabym takiej jakości nawet wywołując zdjęcia w punkcie. Bardzo wygodnie się ją przegląda, nie ma reklam. Jest naprawdę fajna. 


Książkę możemy zaprojektować oczywiście sami. Ze strony http://www.saal-digital.pl/ pobieramy odpowiedni program, w którym wybieramy produkt, który chcielibyśmy wykonać. Następnie wybieramy układ zdjęć na stronach. Możemy dodać tło. podpisy, efekty, różne kształty- co się komu marzy! A przy tym wszystko możemy wykonać bardzo przyjemnie, gdyż program ma bardzo duże możliwości będąc jednocześnie bardzo prostym w obsłudze. Dodatkowo na dole mamy na bieżąco podgląd do naszych wszystkich slajdów, a także generowany i uaktualniany na bieżąco koszt.

Czas oczekiwania na zamówienie był bardzo krótki. Grudzień dopiero się zaczął, na pewno zdążysz jeszcze zamówić książkę, by podarować ją komuś Ci bliskiemu pod choinkę. Jeśli się pospieszysz, to załapiesz się jeszcze na 75 zł kuponu rabatowego! Przy zamówieniu wystarczy podać kod:

FB328GUM

 Moja książka leży już pięknie zapakowana w czerwoną kokardę i czeka na spotkanie z bliską mi osóbką, bym mogła jej ją podarować. <3


1 komentarz :

  1. Takie ksiażki są dużo lepsze niż zwykłe zdjęcia i też chyba w końcu się na taką skuszę :)

    OdpowiedzUsuń