21. Hybrydowa jesień z Nails Company



Kiedy zmienia się pora roku, to mam ochotę zmienić w swoim otoczeniu totalnie wszystko właśnie tak, by jak najlepiej wkroczyć w ten nowy okres. Najchętniej zmieniłabym wystrój pokoju, dołożyła wszędzie odpowiednie dodatki, pozmieniała ubrania... Mimo to studenckie życie łatwe nie jest, więc główną i (prawie!) jedyną zmianą są u mnie paznokcie. 💛 W sumie nie przepadam za jesienią, bo kto się cieszy na powrót na uczelnię czy myśl o deszczach i przeziębieniu, ale na paznokciach i w makijażu jesień jest u mnie widoczna! Wszystkie letnie kolory lądują w pudełku, a główne miejsce zajmują czerwienie, borda, brudne róże, beże.... a do tego najlepiej dodać złota. 💗


Tak prezentuje się cała paczuszka od Nails Company. 💗 Znalazły się tutaj 3 lakiery: Lava's Love, Dark Claret oraz Love Your Dreams by Natalia Szzroder, żel budujący i jednofazowy oraz 3 próbki balsamu do ciała. Kolory od razu przypadły mi do gustu, a jak tylko zaczęłam z nimi pracować, szybko się polubiliśmy. Mają krótkie i twarde pędzelki, które idealnie rozkładają lakier. Dobrze się trzymają na paznokciach, nie rozwarstwiają się i nie odchodzą. Lakiery są dobrze napigmentowane: wystarczyłaby jedna warstwa, chociaż ja nakładam zawsze super cienkie warstewki, więc dałam dwie. To w zupełności wystarczyło, by idealnie pokryć całe paznokcie. Lakiery mają piękne, jesienne kolory i klasyczne, eleganckie buteleczki.


Świetną jakość prezentują też żele. Żel budujący jest przeznaczony raczej dla osób początkujących. Głównie dlatego, że jest bardzo gęsty i o wiele łatwiej jest nim operować i wybudować krzywą C niż żelem jednofazowym. Żel nie zalewa skórek i daje się bardzo łatwo kontrolować podczas aplikacji. Bez problemu da się nim przedłużać paznokcie, bardzo szybko się spiłowuje, ale nie jest on jednocześnie kruchy. Raczej podkreśla naturalną płytkę paznokcia nie retuszując jej.


Żel jednofazowy to coś, z czym mam styczność po raz pierwszy. To świetna perełka, dzięki której możemy zaoszczędzić sporo czasu podczas robienia paznokci. Jest on stosowany przez profesjonalistów, bo wymaga wprawy w modelowaniu płytki paznokcia. Pozwala on na bardzo szybkie wymodelowanie czy przedłużenie naturalnej płytki bez długotrwałej obróbki. Wystarcza dosłownie kilka ruchów pilnikiem, by paznokieć się pięknie prezentował. Do utwardzenia wymaga 120 s. w lampie UV lub 30 s. w lampie LED.


Trzy próbki balsamów do ciała. Mają one działanie nawilżające i ekspresowo się wchłaniają. Dzięki aktywnym składnikom wpływają na poprawę wyglądu skóry i pozostawiają ją nawilżoną na cały dzień. Balsamy zawierają olej winogronowy i witaminę E, które działają kojąco na skórę, a jednocześnie przeciwzapanie. Chronią ją przed wolnymi rodnikami i pozwalają jej na szybką regeneracje. Mają lekkie, przyjemne zapachy i cudowne opakowania. Sprawiają, że po ich użyciu skóra jest miękka i gładka, poprawiają jej jędrność. 💗

Z całości jestem naprawdę bardzo zadowolona, gdyż wszystko się u mnie świetnie sprawdziło. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem produktów Nails Company, to Wasz problem jest rozwiązany. Nie ma na co czekać, trzeba kupować! 💖

18 komentarzy :

  1. Ja ze względu na praktyki w szpitalu (studiuję pielęgniarstwo) nie mogę rozpocząć swojej przygody z hybrydami. Za to w dni bez szpitala maluje paznokcie najrozmaitszymi lakierami. Nie przeszkadza mi to że trwałość ich jest słaba. Moge codziennie mieć inne paznokcie :) :D Piękne zdjęcia :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mi by chyba trudno było wytrzymać bez hybryd... Ale też nie mam czasu co 2 dni zmieniać paznokci :D Dobrze, że dajesz radę :*

      Usuń
  2. Ja właśnie dopiero zaczynam przygodę z hybrydami

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą firmę i bardzo lubię. Faktycznie kolorki są typowo jesienne, a taka zmiana może tylko poprawić nastrój ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą firmę i bardzo lubię. Faktycznie kolorki są typowo jesienne, a taka zmiana może tylko poprawić nastrój ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor Dark Claret, marzenie <3. Dzięki Tobie, z pewnością go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory! Idealne na jesień! :) <3
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy o tej firmie nie słyszałam :o lakiery faktycznie prezentują się świetnie :o dobrze że piszesz o takich rzeczach :) chętnie sprawdzę!

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi się podobają zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka lakierów z tej firmy i szczerze mówiąc jestem średnio zadowolona, te które mam to słabo wypadają jeżeli chodzi o krycie :D
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Śliczny kolor lakieru i bomba. pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam że nie piszę o tekście ale po prostu zakochałam się w twoich zdjęciach
    Udzielasz lekcji ;)?

    OdpowiedzUsuń