37. Rozświetlacze od Rosalind z Aliexpress


Hej, hej! Często piszecie do mnie na priv "A co z kosmetykami z Aliexpress?" Ano powiem Wam, że zależy. Jak kupować ze sprawdzonego sklepu to śmiało i kontenerami, bo kosmetyki są tanie a naprawdę nie raz przebijają nasze kosmetyki dostępne na wyciągnięcie ręki- oczywiście jakościowo. Jednym z takich sklepów jest właśnie Rosalind Beauty Shop. Także dziś kilka słów o rozświetlaczach. 

Ja wzięłam dwa kolory #HALO i #CELESTAL. Oba sprawdzają się super, ale zależy do czego chcecie użyć. Bardzo ładnie się błyszczą i sprawiają, że dosłownie z daleka widać, że się błyszczycie. Ponadto są dość gęste i fajnie się rozprowadzają  na skórze. Są wydajne i mają pipetę z cienkim zakończeniem, wiec da się nabrać ich idealną ilość. Są trwałe, przysychają na twarzy i nie ścierają się. 


Ja nałożyłam odobinę, a efekt jest naprawdę powalający. Opakowania mają całkiem spore, także z pewnością wystarczą na długo. Generalnie trudno o dobry rozświetlacz, ale te dają sobie świetnie radę . ❤️

CENA: 3,49$ na promocji

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz