35. Z Blika do Blika w mig, czyli o nieplanowanych zakupach



Nawet nie wiecie, jak wielkim zbawieniem jest Blik! ❤Wczoraj wybrałam się na wyprzedaże i standardowo wzięłam tyle gotówki ile maksymalnie planowałam wydać. Kupiłam sobie sporo fajnych rzeczy  ❤ wydając wszystko co miałam, ale dosłownie na samym końcu galerii w ostatnim sklepie zobaczyłam tego cudownego Misia. Niby człowiek jest już dorosły, ale serce się cieszy na widok takiej wielkiej przytulanki. Byłam umówiona, więc nie zdążyłabym wrócić do domu po pieniążki i kupić misia. Na szczęście mój Ukochany M poratował szybkim przelewem Blik  i dosłownie kilka sekund później wyszłam z wielkim uśmiechem i jeszcze większym miśkiem pod pachą ❤Nie musiałam się o nic martwić-żeby zapłacić Blikiem wystarczy mieć przy sobie telefon, a przelewy docierają do nas ekspresowo, a w dodatku są dostępne 24/7- także w weekend ❤ 

A Wy korzystaliście już kiedyś z Blika? :)

2 komentarze :

  1. Samo używanie blika jest na pewno bardzo dobrym sposobem na szybkie płatności. Szkoda tylko, że nie są obsługiwane jeszcze waluty obce. Jeśli ja mam chcę kupić lub sprzedać jakąś walutę to dobrze użyć jest kantoru online https://cinkciarz.pl/wymiana-walut ponieważ właśnie w nim można w fajny i szybki sposób wymienić walutę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby nie było taki Blik jest bardzo fajnym i powszechnie stosowanym rozwiązaniem. Tym bardziej wiele osób zaczyna go używać. Ja dzięki płatnościom online https://www.cashbill.pl/ także staram się płacić w ekspresowym tempie i wszystko się udaje.

    OdpowiedzUsuń