26. Makijażowo-włosowe szaleństwo z Drogerią SuperKoszyk.pl


Na co zwracacie uwagę, gdy szukacie dobrej Drogerii Inernetowej ? Od czego zawsze zaczynacie poszukiwania?
Ja zawsze zaczynam od poszukiwania pomadek i włosowych nowości. Nie wiem czemu, ale to są rzeczy, od których absolutnie zawsze zaczynam. I tak właśnie znalazłam prześliczną matową pomadkę Bell w świetnej cenie - trafiając do Drogerii SuperKoszyk.pl


To właśnie te dwie perełki, które od razu wpadły mi w oko! Wprawdzie początkowo uwagę zwróciłam jedynie na pomadkę Bell, jednak w trakcie przeglądania oferty Drogerii trafiłam na perełkę Makeup Revolution i oczywiście wylądowała w koszyku- nie mogłam przejść obojętnie. ❤  Obie pomadki testuję od tygodnia i w przypadku obu jestem pod dużym wrażeniem. Głównie zachwyciły mnie ich kolory oraz trwałość, jeszcze nie miałam czegoś, co wytrzymałoby dwudaniowy obiad z kawą oraz wf i nadal wyglądało idealnie, a w przypadku pomadki Bell tak jest.


Kolejne makijażowe cuda, które sobie wybrałam to baza pod makijaż i pod cienie. Sprawdziły się u mnie fantastycznie, więc na pewno chciałabym poświęcić im dłuższą chwilę, ale to już w kolejnym poście. :) Bazę Makeup Revolution wybrałam ze względu na dobre opinie i oczywiście nie czytałam o niej więcej. Kiedy wzięłam ją do ręki i okazało się, że ma konsystencję niedającą się niczym odróżnić od wody nie dałam jej szans. Po 3 dniach postanowiłam ją jednak wypróbować i własnie tak się zaprzyjaźniłyśmy. Ze względu na konsystencję jest ultra wydajna, co mnie bardzo cieszy. Ma też bardzo wygodne i przede wszystkim szczelne opakowanie, co sobie bardzo cenię. Baza jest malutka, ale to totalna torpeda, jeśli chodzi o trwałość makijażu. ❤




Jestem wyznania, że kreska tworzy makijaż. Często nie czuję nawet potrzeby lub nie mam czasu na nakładanie podkładu, więc wtedy ratuję się porządną kreską i pomalowanymi rzęsami. Uwielbiam eyelinery w płynie z cieniutką końcówką, bo sprawdzają się wspaniale, da się nimi zrobić prawdziwie szybką i piękną krechę. Makeup Revolution zaskakuje mnie już od dłuższego czasu, a ten eyeliner jest kolejnym powodem, dla którego kocham tę firmę. 


Jeśli chodzi o włosowe rzeczy, to wybrałam dwie nowości i jednego klasyka. Ostatnio jedyną odżywką, z jakiej korzystam na co dzień jest zaparzony na świeżo rumianek, jednak keratynowe serum do włosów kusi mnie zawsze, nawet w nocy o północy. Bardzo podoba mi się jego konsystencja- coś niczym krem do rąk, który bardzo ładnie i równomiernie wciera się we włosy, zarówno suche, jak i mokre. Świetnie je wygładza i nabłyszcza, normalnie każdy włos się świeci i połyskuje w słońcu. Poza tym włosy są nieziemsko miłe w dotyku, takie przyjemne i delikatne. Nie znoszę, kiedy są jak siano i to serum stanowczo temu zapobiega. 


Też kochacie aloes? Zawrotna cena 4,88zł za litr szamponu + słowo "aloes" na opakowaniu sprawiły, że szampon kupiłam w ciemno. W razie "w" miałabym litr aloesowego żelu do mycia pędzli. No cóż, szampon ku mojemu zdziwieniu wcale nie ma konsystencji wody. Jest gęsty i fajnie się pieni. Wbrew pozorom jest też wydajny, choć z litrowej butelki ciężko jest go sobie wylać w idealnej porcji na włosy, także ja przelałam go do mniejszego opakowania. Powiem Wam, że po tygodniu użytkowania już nie czuję potrzeby wydawania na szampon więcej pieniędzy, jak te 4,88zł za litr. Dlaczego? Moje włosy są świeże- zawsze. Wprawdzie myję je z taką samą częstotliwością jak do tej pory, jednak teraz są ciągle świeże, sypkie i gładkie. Szampon unosi włosy u nasady i choć nie wydziela 525 tysięcy bombelków piany, to po myciu czuję, że moje włosy są tak dogłębnie czyste. Szampon ma w składzie aloes i ogórek, a poza nimi w sumie niewiele więcej. Jak dla mnie jest to prawdziwe odkrycie roku, więc na pewno zaopatrzę się w kolejną butlę w najbliższej przyszłości. 

Jeśli lubicie promocje na kosmetyki to gorąco zapraszam Was do Drogerii SuperKoszyk.pl i do kliknięcia w link: https://www.superkoszyk.pl/rewardpointsreferfriends/refer/index/?k=zMDYzMjY
Następnie w prawym górnym rogu klikamy "zarejestruj się", a później po kliknięciu w swoje imię przy avatarze klikamy zakladkę "moje punkty". Tam klikamy, że chcemy dołączyć do programu zbierania punktów, a na nasze konto wpada kupon na aż 10 zł! Dzięki temu już macie trochę pieniążków do wydania na zakupy w Drogerii. Serdecznie polecam!
Dodatkowo do mojego zamówienia było dołączone kilka próbek, a w końcu kto ich nie lubi? ❤




14 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkryłam firme Bell na promocji w Rossmanie -55%. Kupiła podkład jest świetny!! Jestem mega zadowolona. Kupiłam ostatnio tez cienie użyłam raz i też są spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej drogerii, wydaje sie ciekawa, napewno zajrzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pomadkę z Bell muszę wypróbować jest bardzo zachwalana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem poszukuję właśnie dobrej drogerii internetowej i jakoś nigdy nie wiem, która wybrać , bo pełno tego ...:) Następnym razem spróbuję zrobić zakupy właśnie w tej polecanej przez Ciebie:) Pozdrawiam :) milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POlecam mocno, tym bardziej, że możesz tu zbierać punkty za zakupy, więc potem będziesz mieć spore zniżki :)

      Usuń
  6. Właśnie zajrzałam i widzę tu nawet kilka fajnych produktów do domu :)
    Pozdrawiam http://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, do domu też jest mnóstwo rzeczy! <3

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę tą drogerię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słuszałam o tej drogerii. Muszę tam zajrzeć, bo widzę, że ciekawy mają asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pomadki Bell z tej serii i są cudowne - jedne z moich ulubionych <3 Z czystym sumieniem polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń