11.Śniegu nie ma BO TAK!

Nie mów mi, że nigdy nie miałaś/miałeś ochoty odpowiedzieć komuś na 3 512 873 pytanie "Bo tak!". Nie uwierzę. ☺ Wprawdzie nie jestem fanką kiczowatych spódnic w jednorożce, czy koszulek z tępymi tekstami, ale Bonzoo Box stanowczo wpadł mi w oko! Kierując się ich ideą wybrałam koszulkę, która idealnie mnie wyraża ❤

Z olbrzymiej oferty sklepu moje serce skradła koszulka ze "sfochanym" kotem. Jest po prostu urocza. ❤ Przede wszystkim nadruk jest dość oryginalny, a sam kot śmieszny. Czasami jest nazywany grubą myszą, ale dla mnie jest to gruby kotek ☺
Koszulka jest wykonana z dobrego jakościowo materiału. Jest totalnie w moim guście, bo bardzo często chodzę w białych t-shirtach, do których zakładam dżinsy, trampki i czarne sweterki. Bonzoofantastyczna koszulka pasuje tu idealnie. Nadruk jest trwały i na pewno będzie się dobrze nosił. Koszulkę prałam już kilkukrotnie, a szwy nadal są na swoich miejscach. Bluzeczka jest naprawdę genialna.

Firma ma w swojej ofercie także więcej śmiesznych i okazyjnych nadruków. Możecie również zamówić koszulkę z własnym nadrukiem. Posiadają także kubki i plakaty, zajrzyjcie do nich. Link po kliknięciu w obrazek. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz