22. Świąteczne pudełko pełne niespodzianek


Czy Wy też już coraz mocniej myślicie o świętach i prezentach? U mnie na uczelni jest tyle pracy, że czas biegnie jak szalony. Dopiero ostatnio przechodząc przez krakowski Rynek i widząc ludzi odliczających sekundy, po których prezydent podłączy światełka na choince zdałam sobie sprawę, że Mikołajki już za półtora tygodnia! Kiedy więc w moje ręce wpadło Świąteczne Pudełko Pełne Niespodzianek od DOZ.pl mój uśmiech był od ucha do ucha. Gwarantuję Wam, że Wasz będzie taki sam, jak zobaczycie jego zawartość. 💙

 Pudełko możecie zdobyć wykonując zakupy na portalu DOZ.PL za minimum 250 zł (przy zamówieniu z dostawą DHL lub Inpost) – należy pamiętać, że zamówienie nie może zawierać produktów leczniczych. Spieszcie się, bo ilość pudełek jest ograniczona! 🙂

W środku znajdziemy tyle kosmetyków, że sami nie będziemy wiedzieć od testowania czego zacząć. We Świątecznym Pudełku pełnym Niespodzianek znajdziemy mnóstwo miniatur, próbek i kosmetyków, z pewnością przypadną każdemu do gustu. W moim przypadku, w Pudełku, które do mnie trafiło, znalazły się m.in. takie marki jak: Tołpa, Vichy, Wax Pilomax, Oillian, Sylveco - znane i cenione na rynku.



Szampony to coś, co zdecydowanie króluje w tym Pudełku. Z tego względu będzie ono prawdziwym rajem dla włosomaniaczek. Ja zdecydowanie do nich należę, a w takiej różnorodności marek i działań z pewnością uda mi się znaleźć coś dla siebie. 💙


Przeciwłupieżowy szampon Seboradin. Cieszę się, że znalazł się właśnie w ziomowym pudełku, bo z łupieżem mamy największy problem właśnie w zimie. Nasza skóra głowy jest narażona na przemarzanie i wysuszanie, dlatego warto zastosować coś mocniejszego i choć trochę nawilżającego. W moim przypadku po 2 myciach (za każdym razem  pozostawiałam szampon dokładnie wtarty w skórę głowy na około 5 minut) łupież został prawie całkowicie wyeliminowany. Ponadto włosy są po nim sypkie, gładkie i lśniące.


Ziołowy szampon Elpha Pharm rozkochał mnie w sobie. 💙 Jest bardzo delikatny dla włosów i dogłębnie je doczyszcza. Jak na zioła ma bardzo przyjemny zapach, a po myciu utrzymuje się przez jakiś czas na włosach. Nie obciąża ich, a delikatnie podnosi u nasady, dzięki czemu zwiększa ich objętość. Ma też bardzo przyjemny skład, co dodatkowo mnie zachęciło do jego używania. Ma pojemność 75 ml, więc idealnie sprawdzi się na podróż.



 Pianka do mycia twarzy Tołpa to pełnowymiarowy produkt. Nie miałam wcześniej styczności z tą marką, ale wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pianki do mycia są ostatnio w modzie, choć niestety nie wszystkie się sprawdzają. Ta powala na kolana. Przede wszystkim nie wysusza skóry, co sprawia, że po myciu nie mamy uczucia ściągnięcia i natychmiastowej potrzeby użycia kremu nawilżającego. Świetnie koi zmęczoną skórę, a przy tym jest bardzo delikatna. Jest niezwykle wydajna, także pozostanie ze mną na długo. 💙


Nawilżający krem Oillan jest tak dopracowany, by można go było użyć nawet już w pierwszych dniach życia. W zimie maluchy są także w sporym zagrożeniu spowodowanym nadmiernemu przesuszeniu skóry przez niską temperaturę.  Muszę przyznać, że kremik jest naprawdę delikatny, ale skuteczny. Z wszelkimi suchymi miejscami radzi sobie ekspresowo. Ma też małą końcówkę, więc możemy go zastosować miejscowo, a wręcz punktowo. Zdecydowanie nie jest to produkt, który podrażni czy uczuli. 


Nigdy nie byłam fanką ziół, więc Skrzyp Polny w torebkach mnie nieco zaskoczył. Jako maniaczka testowania wszystkiego co nowe musiałam go oczywiście spróbować, choć z nieco sceptycznym nastawieniem. O dziwo skrzyp naprawdę mnie zaskoczył- pozytywnie! Smakuje trochę jak gorzka mieszanka czarnej i zielonej herbaty i delikatnie pachnie ziołami, ale nie jest to zły zapach. Skrzyp ma działanie lecznicze i pozytywnie wpływa na skórę głowy i na włosy.

Próbki i próbeczki, która z nas ich nie lubi? Są to kremy przeciwstarzeniowe i przeciwzmarszczkowe z różnymi dodatkami, m.in złota. 💙


Nie wiem jak Wy, ale ja zdecydowanie częściej kupuję online niż stacjonarnie. DOZ.PL też ma taką możliwość! Portal ma swoją własną aplikację mobilną, gdzie mamy dostęp do Mobilnej Apteczki. Możemy tam dodać produkty z aplikacji lub dowiedzieć się, czy zażywane przez nas leki nie wchodzą ze sobą w interakcje (wystarczy dodać w aplikacji leki, które zażywamy na co dzień, a sprawdzi je farmaceuta). Poza tym uruchamiając funkcję Pill Reminder aplikacja przypomni nam o konieczności zażycia leków. Apka jest świetnym, rzetelnym źródłem wiedzy na temat produktów i leków, a ponadto pokaże nam dedykowane dla nas oferty oraz status zamówień. Nic, tylko instalować! 💖



8 komentarzy :

  1. ja bardzo często robię zakupy na doz więc pewnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko w sam raz na Mikołajki :-) przecież same możemy sobie zrobić prezent :-D
    woceanieslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super niespodzianki :)
    Zapraszam do nas
    www.womenlikeitpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawartość :) taki prezent to bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile skarbów *.* Też takie chce!

    OdpowiedzUsuń