23. Świąteczne prezenty za grosze


Już od dłuższego czasu zastanawiam się, co mogę kupić bliskim na święta. Zresztą... teraz święta, potem Walentynki, potem Dzień Mamy, Taty, a w międzyczasie mnóstwo imienin i urodzin. W zasadzie nigdy nie mam pomysłu na prezent, a jak już mam to okazuje się, że to coś totalnie nie na moją kieszeń.... A gdyby tak... kupić wszystko za grosze? 
Na ile wycenilibyście pędzle do makijażu z powyższego zdjęcia? 40? 50zł? Wyglądają niezwykle kobieco i uroczo, a ich cena... to jedyne 13 zł. :) 


No to może pompony. Prawie każda kobieta, którą mijam na ulicy ma jakiś z nich. Większy mniejszy, jeden, dwa, biały, czarny... A wejdziemy do sklepu i trzeba zostawić 15 zł. A tutaj? Płacimy niecałe 4 zł i mamy cudowny gadżet, który z pewnością ozdobi naszą torebkę. 💗


Dobra, przyznajdzie się drogie Panie, ile wydałyście na lakiery hybrydowe? W Polsce jeden lakier kosztuje przeważnie 29 zł. A my przecież tak bardzo chciałybyśmy mieć tych kolorów całą paletę barw! Co zrobić w takim wypadku? Kliknąć TUTAJ i zamówić sobie wszystkie kolorki, jakie tylko nam się podobają! 💙 Za jeden lakier zapłacimy niecałe 4 zł, a przyznam się Wam, że są cudowne. Mają świetne krycie, utwardzają się w lampie LED i UV, trzymają się spokojnie 3 tygodnie. 


Case na telefon mogłabym zmieniać tak często, jak skarpetki. Uwielbiam, kiedy mój telefon jest łądny, ale kto by dawał ciągle po 20 zł za etui? Ja za żadne z nich nie dałam więcej, jak 4 zł! Jakość jest często o niebo lepsza jak tych kupionych w butikach z telefonami.


Skarpetki to moja odwieczna miłość. 💗 Jedyny problem to jednak to, że bardzo rzadko udaje mi się kupić tanie, a dobre jakościowo, już nie mówiąc o tym, by były piękne. Te skarpetki znalazłam przypadkiem, kupiłam i pokochałam. 💗 Jakość jest naprawdę świetna, a do tego skarpetki są grube i idealne na zimę. Dałam za nie niecałe 4 zł! 


Też chcecie tanio kupować? Wystarczy dołączyć do facebookowej grupy Polska Cebulandia Aliexpress, gdzie codziennie znajdziecie setki dobrych okazji i będziecie mogli kupić prawdziwe perełki za grosze! Po co przepłacać, skoro możesz dołączyć do grupy i kupić firmowe słuchawki za 80 groszy, albo piękną sukienkę za 7 zł? Na pewno masz lepsze wydatki, niż zostawianie setek zł w sieciówkach. :) Czekamy na Ciebie. :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz