17. Szczupła talia, święty spokój, a może eliksir miłości?


Czy już same te kolorki nie  wyglądają przepięknie? ❤ Tak właśnie prezentuje się przepyszny detoks sokowy od SportFood. Oprócz pięknych kolorów soki maja także niesamowite nazwy! Chyba nie ma takiej pani, która nie chciałaby skosztować Eliksiru miłości, pana, który nie chciałby przeżyć Wakacyjnej przygody czy czytelnika, który przygarnąłby Święty spokój. :D 

Zamówione soki przychodzą w styropianowej lodówce z wkładem obsypane chrupkami. Cała dostawa trwa coś około 24 godzin, aby soki nie zdążyły się zepsuć. W ich przypadku utrzymanie odpowiedniej temperatury jest o tyle  ważne, że są one w 100% naturalne, wyciskane ze świeżych warzyw i owoców. Nie mają żadnych dodatków, wspomagaczy smaku, konserwantów, barwników, tylko czysty naturalny sok z miąższem. Są one zamknięte w plastikowych, półlitrowych butelkach z bardzo krótką datą ważności- zaledwie 5 dni.

Sam detoks trwa jeden dzień. Oczywiście możecie zakupić także m.in. 3, 7 czy 14 dniową wersję. :D W danym dniu rezygnujemy z jedzenia, a soczki pijemy w określonej kolejności co 2,5-3 godzin. Możemy w tym dniu pozwolić sobie jeszcze jedynie na gorzką kawę lub herbatę. :) 


Mimo, że należę do osób przyjaźniących się z jedzonkiem bardzo mocno, to nie byłam głodna. Soki są na tyle gęste i sycące, że nawet nie przyszło mi do głowy myśleć o głodzie. Muszę Wam się przyznać, że trochę bałam się niektórych połączeń: serio sok z selera ma być dobry? Ale w moim detoksie nie było nawet 1 soku, który by mi nie smakował. Po każdą butelkę sięgałam z wielkim uśmiechem,  a gdy tylko skosztowałam jej zawartości czułam się spełniona: smak lepszy, niż sobie wyobrażałam. ❤ To dość duża innowacja wśród detoksów, bo miałam ich już kilka i każdy był równie mocno... obrzydliwy. Tutaj ze szczerym sumieniem soczki chwalę na prawo i lewo, bo nawet sklepowe drogie soki z wieloma ulepszaczami, słodzidłami i innymi paskudztwami nie dorastają tym do pięt.  Fajne jest to, że na stronie http://sportfoodsoki.pl/ znajdziemy opis każdego soku, tego na co on wpływa, jak pomaga, co ma w składzie. 
Fajne jest to, że dzięki jednemu takiemu dniu z sokami zapewnimy naszemu organizmowi szybszy metabolizm, podarujemy mu całe mnóstwo witaminek, poprawimy nasze samopoczucie i poprawimy naszą kondycję organizmu.  Myślę, że zdecydowanie warto podarować sobie tę odrobinę przyjemności, a nasz organizm na pewno się odwdzięczy! ❤



Jeśli macie ochotę przetestować na własnych kubkach smakowych ten świetny detoks, to koniecznie skorzystajcie z hasła "KINGA" na które dostaniecie aż 8% zniżki podczas składania zamówienia.
Trzymajcie się zdrowo! ❤ 

38 komentarzy :

  1. Z chęcią bym je wypróbowała, myślę, że smakują obłędnie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, słyszałam o tym już kilka razy, ale nigdy nie było mi dane spróbować tego produktu, mam nadzieję, że kiedyś będę miała ku temu okazję!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie soki! Z chęcią spróbuje wszystkich smaków! http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałabym ich spróbować, a Twoje zdjęcia tylko do tego bardziej zachęcają!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to super! :) coś jak juicy jar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam wypróbować! 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe rozwiązanie, jeśli smakuje tak jak wygląda to ja się chętnie na to piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te soki wielokrotnie na Instagramie i bardzo chciałam je spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie ��
    Zapraszam na mojego bloga Ksiazkocholiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie ��
    Zapraszam na mojego bloga Ksiazkocholiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki detoks sokowy :) Bardzo ciekawe nazwy

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to zdecydowanie święty spokoj! 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Te soki wyglądają świetnie! Już same ich soczyste kolory krzyczą do mnie KUP :D A do tego te świetne nazwy - soki strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dosc że super wyglada to jeszcze jak mega smakuje!


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszą być bardzo dobre :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę być pyszne, aleee... te wrotki!!! Moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak patrzę na te zdjęcia, to aż mi ślinka leci! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tych sokach, aczkolwiek jeśli są z świeżo wyciskanych owoców to muszą być mniam, nie wiem jaka jest ich cena, ale jeśli jest zbyt wygórowana, to równie dobrze można taki sok zrobić samemu w sokwirówce, na jedno wyjdzie, skoro nie ma tam żadnych dodatków.
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w pracy są takie naturalne soki, wyglądają przecudnie i są bardzo smaczne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Te soki wyglądają przepysznie, chetnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń