30. Pomarańcza i granat naszym zmysłowym duetem od LPM ❤️


Kilka dni temu zadzwonił do mnie kurier, że ma dla mnie paczuszkę. Trochę się zdziwiłam, bo nie spodziewałam się niczego, więc przez wszystkie zajecia na uczelni zżerała mnie ciekawość, co też fajnego mi przywiózł. Niesamowicie się zdziwiłam, jak zobaczyłam ogromny karton, więc od razu wzięłam się za rozpakowywanie. W środku znalazłam świetną paczuszkę Le Petit Marseillais z moją ambasadorską zawartością.


 W środku znalazły się dwa żele pod prysznic, damski i męski- dla naszej pary. ❤️ Oba żele były w wytłoczonym kartoniku z pięknymi nadrukami.W środku znalazłam katalog ambasadorki z opisem kosmetyków i mnóstwem motywujących tekstów, aż miło było przeglądać. Damski żel jest o zapachu śródziemnomorskiego granatu. Uwielbiam ten owoc na co dzień, dlatego już po zobaczeniu opakowania wiedziałam, że to będzie to. Żel jest półprzezroczysty, ma kolor i zapach słodkiego granatu. Świetnie domywa skórę, nie podrażnia jej, nie wysusza i nie zostawia na niej mydlanego osadu. Męski żel jest także świetny. Ma zapach Czerwonej Pomarańczy- lekko kwaśny, słodki i bardzo intensywny. Nie jest to typowy męski zapach, jednak naprawdę bardzo przyjemny, dzięki niemu prysznic staje się ożywczy. Oba żele są bardzo duże, wydajne i świetne.



Bardzo podoba mi się skład żelu oraz jego neutralne pH. Dzięki temu nie podrażnia skóry ani nie wysusza jej, a dodatkowo świetnie ją myje. Jest to półprzezroczysty żel w lekko czerwonym kolorze, dlatego nie do końca bym powiedziała, że nawilża skórę. Bardzo fajnie ją jednak oczyszcza i pozostawia pięknie pachnącą. Fajnie, że zapach utrzymuje się także po umyciu się, bo jest naprawdę przyjemny. Kosmetyk świetnie się pieni i jest bardzo wydajny, a do tego jego spore opakowanie sprawia, że wystarczy na naprawdę długo. Jego zapach  jest naturalny, nie chemiczny i nie czuć go takim typowym mydłem, co mi bardzo przypadło do gustu. Nie znoszę też, kiedy żel po umyciu zostawia na skórze osad i na szczęście w przypadku tego produktu tak nie było. Sam żel ma śliczne opakowanie i naprawdę ładnie się prezentuje. Nie do końca byłam do niego przekonana po opisie, ale po przetestowaniu zakochałam się zarówno w kosmetyku, jak i we firmie na nowo. ❤️




Mój M. jest absolutnie zachwycony jego zapachem. Oboje uwielbiamy owocowy dodatek w kosmetykach, dlatego ten żel bardzo nam podpasował. Jest dość gęsty, wydajny i dobrze się pieni oraz świetnie domywa skórę. Nie pozostawia na niej osadu, nie podrażnia jej i nie wysusza. Zdecydowanie jest wart zakupu!



W paczuszce znalazłam także Książeczkę Ambasadorki, w której znalazłam wiele pozytywnej energii. ❤️ Naszej parze kosmetyki bardzo przypadły do gustu! A Wy mieliście już okazję testować produkty marki LPM? :)

#zmyslowyduet #ambasadorkalpm

5 komentarzy :

  1. Również poznaje te produkty, zapachy są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapachy tej firmy, są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich żele, są takue pachnące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te żele i od czasu do czasu lubię kupić coś do kąpieli o obłędnym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam żele do kąpieli LPM
    W tej kampanii akurat nie brałam udziału,ale zapach muszę powąchać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwatorów mojego bloga

    OdpowiedzUsuń