14. Negative Space z Victorią Vynn


Co jakiś czas dostaję od Was wiadomości z zapytaniem jak zrobiłam ten efekt, gdyż oderwanie naklejki po utwardzeniu graniczy z cudem. Efekt jest naprawdę prosty i wcale nie mówię tu o utwardzaniu lakieru z naklejką! ☺



Zdjęcie wykonane po 4 dniach noszenia, także juz z niewielkim odrostem.
Na początku pomalowałam paznokcia bazą/żelem- co kto woli, utwardziłam. Nie zmywając lepkiej warstwy wyznaczyłam sobie brzoskwiniowym lakierem środek paznokcia i zostawiłam tam kropkę. Około 4 mm niżej zostawiłam drugą kropkę. Następnie zaznaczyłam po dwie kropki od górnej i dolnej przy skórze. W ten sposób wyznaczyłam sobie granice mojego bezbarwnego paska. ❤ Następnie kropki ze sobą połączyłam. Granice zostawiłam dość grube, przymroziłam je w lampie na 5 sekund. Dzięki temu po wypełnieniu pozostałych przestrzeni brzoskwiniowym lakierem granice nie zlały się z pustą przestrzenią, ale ładnie połączyły z nowo nałożonym lakierem. Utwardziłam. Wypełnienie nałożyłam jeszcze raz, utwardziłam. Teraz w pustą przestrzeń nałożyłam pędzelkiem trochę topu, aby wyrównać paznokieć. Utwardziłam, nałożyłam top na całego paznokcia, utwardziłam. 




 Granice robilam sondą, natomiast wypełnienie cieniutkim pędzelkiem. Drugą rękę spróbowałam zrobić na naklejkach. Było mi to zrobić trudniej, gdyż musiałam wyciąć równo naklejkę, równo przykleić, odpowiednio szybko oderwać. Lakierem starałam się malować tak, by nie wyjechać na naklejkę, a następnie zdjęłam ją i włożyłam paznokieć od razu do lampy. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli mamy starsze naklejki, to klej może zostać na lepkiej warstwie, przez co będzie to potem nieestetycznie wyglądać. Osobiście polecam malowanie ręczne!  
Moje paznokcie wykonałam lakierami marki Victoria Vynn, którą bardzo lubię, ze względu na świetną jakość produktów. 


24 komentarze :

  1. Ach, jakie cudne kolory! <3 muszę w końcu przetestować tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie! Kolory idealne na lato :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, kolory idealnie pasują do pory roku. Chociaż przyznam, że ja paznokcie maluję przeważnie na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień też piękna, ale ja zawsze stawiam na coś innego haha :D

      Usuń
  4. Śliczny ten wzorek;) Bardzo ładne pastelowe kolory:) Ostatnimi czasy sama praktykuje i poznaje bliżej lakiery hybrydowe. Natomiast z marka Victoria Vynn jeszcze nie miałam styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Markę polecam już od roku i polecać będę nadal. :)

      Usuń
  5. Piękne, pastelowe odcienie! Nigdy nie znałam tej marki lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie jest mało znana, a godna polecenia :D

      Usuń
  6. Uwielbiam ich lakiery, a ten błękit jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne paznokcie. Sama próbuję od niedawna swoich sił manicure hybrydowym, ale póki co nie bawię się w zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory <3
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś kupić lampę i zacząć sobie robić te słynne hybrydy. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń