16. W moich żyłach płynie kawa.


Właśnie taki napis zamarzył mi się na moim nowym kubku termicznym. ❤
Kawę piję hektolitrami i często znajomi się śmieją, że do życia nie potrzeba mi nic innego poza nią. Cóż, potrzeba mi jeszcze wielu innych rzeczy, ale zdecydowanie kawa jest na jedym z pierwszych miejsc. :D

Ostatnimi czasy pracuję bardzo dużo na laptopie, a ze względu na ogromne upały ciężko mi wysieć choć chwilę bez czegoś płynnego pod ręką. I cóż, siedzę sobie pijąc wodę z lodem i cytryną, nagle zahaczyłam o kabel od ładowarki do laptopa, a moja szklanka z napojem wylądowała na ziemi. Pół biedy, pościerałam, to woda. Ale kolejny taki wypadek zdarzył mi się dzień później z mrożoną kawą. :( Tym razem nie była już na tyle miła, by spaść na ziemię! Zalaniu uległa moja myszka, część laptopa i ważne notatki, które właśnie kończyłam, myślałam, że się zapłaczę.
Na szczęście wyczyszczenie myszki nie było trudne, a laptopa potraktowałam suszarką i jeszcze żyje, także uff. Notatki do odnowienia. :(

W takich momentach z ogromną pomocą przychodzi nam Kubek Termiczny Juliet od https://www.termokubki.com.pl ❤

Pewnie teraz zapytacie po co Wam termiczny kubek do pracy przy komputerze. Ano właśnie nie jest to taki typowy, zwykły kubek, który dostaniecie w pierwszym lepszym sklepie. 


Widzicie tą przyssawkę w podstawie kubka? Dzięki niej już nigdy nie rozlejecie nic na biurku, potwierdzone info! Przede wszystkim przyssawka jest bardzo mocna i ruchoma. Próbowałam przewrócić kubek, ale trzyma się on tak mocno podłoża, że jedynie się odchyli nieco od pionu, na co pozwala mu wbudowana regulacja, ale nie przewróci się. Dzięki temu świetnie nada się także na uczelnię, jeśli lubimy mieć obok siebie ulubiony napój, ale nasi znajomi panicznie się boją, że wyląduje on zaraz na ich zeszytach. 



Kubek ma jeszcze jedną dużą zaletę. Posiada zakrętkę z uszczelką w każdym możliwym miejscu, dzięki czemu po zakręceniu nie przecieka, a do tego wydłuża czas utrzymania napoju w danej temperaturze. Jeśli macie więc problem taki jak ja, że zrobicie sobie gorącą kawę, ale oczywiście wśród miliona innych spraw nie za bardzo macie jak siąść i wypić na raz, to kubek świetnie się sprawdzi. Koniec z zimną kawą! ❤ Działa to też na zimne napoje, woda z lodem też może postać dłużej niż 10 minut. :D Musimy jednak najpierw pamiętać, by odpowiednio przygotować kubek na ciepły lub zimny napój. 


Osobiście kubkiem jestem naprawdę zachwycona, bo sprawdził się u mnie świetnie. Jakość wykonania, wszelkie wykończenia, jego design sprawiają, że zdecydowanie jest wart swoich pieniędzy. Na stronie sklepu znajdziecie go jeszcze w innych wariantach kolorystycznych. :)
Sprawdźcie sami: 



23 komentarze :

  1. Świetny jest ten kubek! Taki oryginalny i mega przydatny :D paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kubek :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeejku, czego to ludzie nie wymyślą. Trzeba potwierdzić, że kubek rzeczywiście jest niesamowity!! Sama bym taki chciała :D
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuję!
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Tyle odogodnień, a wszystko w jednym kubku :D

      Usuń
  4. Fajny kubek taki, taki by mi się przydał kiedy bym miał wyjazd albo co innego to bym sobie trzymał jakiś ciepły napój .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny kubeczek i ten cytat! JA KOCHAM KAWUSIE <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kubki termiczne o niebanalnym designu. Sama mam chyba 3 i używam ich pod wpływem dobrego, średniego i złego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dobry patent! :D To ja właśnie zależnie od sytuacji i tego, gdzie będę z niego korzystać. :D

      Usuń
  7. Nie jestem fanką posiadania takich kubków termicznych. Poza tym jak gdziekolwiek idę to kupuję sobie wodę lub jakiś napój w butelce i nic się nie dzieje. Ale dla niektórych osób taki kubek z pewnością się nada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kubki termiczne mam ich multum ale żadnego nie uzywam poprostu uwielbiam na nie patrzeć :) mental-giant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też muszę się w taki zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny gadżet! Musimy znaleźć coś podobnego dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. kubek jest świetny! Chyba muszę dopisać jeszcze jedną rzecz do mojej listy zakupów #schoolsupplies.
    http://www.philocaro.com/cogito-ergo-sum/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra kubek, doskonały dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń